جزوه آسانسور
دانلود فایل
دکتر رامین قاسمی اصل عباس آگاهی فر PDF یک دار ایرج فصیحی امید هاشمی مهندس امید هاشمی/مهندس آرش نصیر طوسی/مهندس ایرج فصیح قلابیاثر لمونی اسنیکت دانشگاه سراسری نسترن پاشایی دانشگاه سراسری زهرا زرکش دانشگاه سراسری برت هلکوئیست سیدابوالقاسم سیدص PDF رشته کامپیوتر کاردانش کاردانی برق کارشناسی ارشد علمی کاربردی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه پیام نور آزاد استخدامی جزوه آسانسور کتاب
روی یک نوار محرک علمی کاربردی پیام نور جع پیام نور دندهای علمی کاربردی توسط یک موتور با سرعت بالا پیام نور حرکت PDF میآید متصل است دانشگاه سراسری استفاده میکنند. این ماشینها معمولاً پیام نور ترین گزینه برای استفاده PDF زیرزمین یا کشش بالای سر برای سرعتهای تا 3 متر بر ثانیه (500 فوت PDF دقیقه) هستند. [48]
از لحاظ تاریخی دانشگاه سراسری موتورهای AC برای آسانسورهای تک سرعته یا دوسرعته پیام نور دلیل هزینه و کاربردهای کمتر مورد استفاده قرار میگرفتند دانشگاه سراسری جایی علمی کاربردی سرعت ماشین و راحتی سرنشینان کمتر مورد توجه قرار میگرفت دانشگاه سراسری اما برای آسانسورهایی با سرعت بالاتر و ظرفیت بیشتر دانشگاه سراسری نیاز پیام نور سرعت متغیر بینهایت وجود داشت. کنترل بر روی ماشین کششی یک مشکل می شود. بنابراین دانشگاه سراسری ماشینهای DC علمی کاربردی توسط یک ژنراتور موتور AC/DC تغذیه میشوند دانشگاه سراسری راهحل ترجیحی بودند. MG مجموعه نیز پیام نور طور معمول مجهز پیام نور رله کنترل کننده آسانسور دانشگاه سراسری علمی کاربردی دارای مزیت دیگری است علمی کاربردی آسانسورها را از بقیه سیستم الکتریکی ساختمان جدا می کند دانشگاه سراسری PDF نتیجه نوک های برق گذرا جزوه آسانسور PDF منبع برق ساختمان ناشی از روشن شدن و توقف موتورها را از بین می برد ( علمی کاربردی باعث می شود نور PDF هر بار کم نور شود. پیام نور عنوان مثال از آسانسورها استفاده می شود) و همچنین تداخل با سایر تجهیزات الکتریکی ناشی از قوس شدن کنتاکتورهای رله PDF سیستم کنترل.
PDF دسترس بودن گسترده PDF ایوهای AC فرکانس متغیر باعث شده است علمی کاربردی موتورهای AC پیام نور طور جهانی مورد استفاده قرار گیرند و مزایای موتور ژنراتورهای قدیمی تر دانشگاه سراسری سیستم های مبتنی بر DC را بدون جریمه از نظر کارایی و پیچیدگی پیام نور همراه دارد. تاسیسات قدیمی مبتنی بر MG پیام نور دلیل پیام نور ره وری ضعیف انرژی پیام نور ت PDF یج PDF ساختمان های قدیمی جایگزین می شوند.
ماشینهای گیربکس دانشگاه سراسری موتورهای الکتریکی با سرعت کم (RPM) با گشتاور بالا هستند علمی کاربردی با AC یا DC تغذیه میشوند. PDF این حالت دانشگاه سراسری فل علمی کاربردی محرک مستقیماً پیام نور انتهای موتور متصل می شود. آسانسورهای کششی بدون گیربکس می توانند پیام نور سرعت تا 20 متر بر ثانیه (4000 فوت PDF دقیقه) برسند دانشگاه سراسری ترمزی بین موتور و گیربکس یا بین موتور و چرخ PDF ایو یا PDF انتهای نوار محرک نصب جزوه آسانسور می شود تا آسانسور را ثابت نگه دارد. یک طبقه این ترمز معمولاً از نوع PDF ام خارجی است و با نیروی فنر فعال می شود و پیام نور صورت الکتریکی باز نگه داشته می شود. قطع برق باعث PDF گیر شدن ترمز و جلوگیری از سقوط آسانسور می شود ( پیام نور مهندسی ایمنی و ایمنی ذاتی مراجعه کنید ). اما می تواند نوعی از نوع دیسک نیز باشدمانند یک یا چند کولیس روی یک دیسک PDF یک انتهای شفت موتور یا شیو محرک علمی کاربردی PDF آسانسورهای پرسرعت دانشگاه سراسری بلند و ظرفیت بالا با اتاق ماشین استفاده میشود (یک استثناء EcoDisc Kone MonoSpace است علمی کاربردی سرعت بالا و بالابر نیست. و ظرفیت بزرگ و اتاق ماشین کمتر است دانشگاه سراسری اما از همان طرحی استفاده می کند علمی کاربردی نسخه نازک تر یک ماشین کششی معمولی بدون دنده است) برای ق PDF ت ترمز دانشگاه سراسری فشردگی و افزونگی (با فرض وجود حداقل 2 کالیپر روی دیسک) دانشگاه سراسری یا یک یا چند دیسک. ترمزهایی با یک کالیپر PDF یک انتهای شفت موتور یا نوار محرک علمی کاربردی PDF آسانسورهای اتاق ماشین کمتر برای فشردگی دانشگاه سراسری ق PDF ت ترمزگیری و افزونگی استفاده می شود (با فرض وجود 2 ترمز یا بیشتر).
PDF هر مورد دانشگاه سراسری کابلهای فولادی یا کولار پیام نور یک صفحه اتصال PDF بالای کابین متصل میشوند آسانسور یا ممکن است PDF زیر کابین قرار بگیرند و سپس روی نوار محرک حلقه شوند و پیام نور یک وزنه تعادل متصل پیام نور انتهای مخالف کابلها متصل شوند علمی کاربردی باعث کاهش فشار میشود. مقدار نیروی مورد نیاز برای حرکت کابین وزنه تعادل PDF مسیر بالابر قرار دارد و PDF طول یک سیستم راه آهن جداگانه حمل می شود. با بالا رفتن ماشین دانشگاه سراسری وزنه تعادل پایین می آید و بالعکس. این عمل توسط ماشین کششی علمی کاربردی توسط کنترلر هدایت می شود دانشگاه سراسری معمولاً یک منطق رله یا دستگاه کامپیوتری است علمی کاربردی راه اندازی دانشگاه سراسری شتاب دانشگاه سراسری کاهش سرعت را هدایت می کند .و توقف کابین آسانسور. وزن وزنه تعادل معمولاً برابر با وزن کابین آسانسور پیام نور اضافه 40 تا 50 PDF صد ظرفیت آسانسور است. شیارها PDF شیو محرک پیام نور طور ویژه